عامل بیماری گال طوقه Secrets

Wiki Article

برخی از درمان‌های سنتی گال می‌توانند موجب عوارض جانبی ناخواسته مانند احساس سوزش در پوست، قرمزی، تورم و حتی بی‌حسی یا گزگز شوند.

گال می تواند از طریق تماس نزدیک بدن یا تماس جنسی با فردی که آلوده است منتقل شود. همچنین اگر مدت طولانی در معرض مبلمان ، لباس یا ملحفه آلوده باشید ، احتمال ابتلا به گال را خواهید داشت.

ممکن است دو تا چهار هفته طول بکشد تا خارش برطرف شود، حتی اگر کنه ها کشته شده باشند.

وجود خواص ضد ویروسی، ضد قارچی، ضد باکتری، و ضد انگلی در سیر در کنار ترکیب شیمیایی به نام آلیسین در آن، سیر را به یک ماده قدرتمند برای از بین بردن انگل‌های عامل بیماری گال تبدیل کرده است.

این کنه ها می توانند در پوست فرو رفته و تخم‌گذاری کنند. هنگامی که تخمها بیرون می آیند ، کنه های جدید روی پوست خزیده و سوراخ های جدید ایجاد می کنند. این امر باعث خارش […]

تشخیص گزش گال و بثورات متمایز قرمز می‌تواند به شما در یافتن سریعترین راه درمان کمک کند.

روغن جوز هندی تا حدودی و روغن درخت ایلنگ کمی برای درمان گال تاثیر داشتند. برای نشان دادن اثرات بالقوه این روغن ها مطالعات انسانی زیادی لازم است. اگرچه تحقیق خیلی داستانی است اما روغن های ضروری زیر برای درمان گال توصیه شده اند:

مطالب مرتبط نوشته های بیشتر از نویسنده بهترین بهترین مرکز فیزیوتراپی نیاوران

پس می‌توان گفت بیماری گال زیر پوستی در صورت ابتلا به این بیماری لازم نیست خیلی نگران باشید زیرا شیوه‌های مؤثر درمان گال قابل اجرا هستند. فقط لازم است دستورالعمل‌ها را یک به یک عمل کنید. از آنجایی که سرایت این بیماری خیلی شدید است، بهتر است تمام افرادی که با فرد بیماری در ارتباط مستقیم بوده‌اند، فرآیند درمان را به طور کامل طی کنند.

این وسیله‌های خونگی رو خیلی زودتر از چیزی که فکر می‌کنید باید تعویض کنید!

راه‌های پیشگیری از گال چیست؟ بهترین راه جلوگیری از ابتلا به گال جلوگیری از تماس مستقیم پوست به پوست شخصی است که به گال مبتلاست. همچنین بهتر است از دست زدن به لباس یا ملافه‌های شسته نشده‌ای که توسط شخص آلوده به جرب استفاده می‌شود، خودداری کنید.

به عنوان مثال در مواردی ممکن است با معاینه تعداد ۱۵ تونل، تنها یک یا دو انگل در آن کشف شود.

بارداری ۱۹ مهر ۱۴۰۲ سوختگی پوست شکم در بارداری؛ علائم، دلایل و روش درمان سریع و خانگی

ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.

Report this wiki page